بازگشت به فرم جستجو »

نمایش نتایج جستجو برای

نویسنده: مصطفی کاظمی


موارد یافت شده: 104

1 - Changing Productivity Index Using a Special DMU in DEA (چکیده)
2 - مدل ساختاری ارتباط سرمایه اجتماعی با فرهنگ سازمانی بر اساس دیدگاه پرستاران (چکیده)
3 - Modeling organizational intelligence using DEMATEL method in Iranian public universities (چکیده)
4 - توسعه نمودار آماری فرآیند فازی نسبت نقصها برای کنترل مشخصه وصفی (چکیده)
5 - ارائه مدل جدید چندهدفه برای مکان یابی مراکز توزیع امداد در شرایط فازی (چکیده)
6 - تاثیر عدم اطمینان محیطی بر نو آوری سازمانی: تبیین نقش ساختار سازمانی به عنوان متغیر مداخله گر (چکیده)
7 - چارچوبی برای ارزیابی و توسعه قابلیت نوآوری از طریق رویکرد پویایی سیستم‌ (مورد مطالعه‌: شرکت متالوژی‌ پودر مشهد) (چکیده)
8 - بهینه سازی موازنه هزینه، زمان و کیفیت در پروژه های عمرانی با رویکرد بررسی تاثیر انتخاب مواد و نیروی کار (چکیده)
9 - بررسی نقش واسط مدیریت دانش بر رابطه بین عدم اطمینان محیطی و نوآوری سازمانی (چکیده)
10 - Segmenting Critical Success Factor for Generating Corporate Entrepreneurship Based on Fuzzy DEMATEL and Fuzzy AHP in Iranian Institutes (چکیده)
11 - به ‏کارگیری رویکردی ترکیبی از فرایند تحلیل شبکه‌ای و دیماتل (ANP-DEMATEL)جهت انتخاب رسانه ی تبلیغاتی (چکیده)
12 - ارائه‌ی مدل رفتار اخلاقی پرستاران با بهره‌گیری از تئوری اخلاق فضیلت‌محور (چکیده)
13 - واکاوی مؤلفه‌های رفتار اخلاقی پرستاران با همراهان بیمار با بهره‌گیری از تئوری اخلاق فضیلت محور (چکیده)
14 - Providing a Model to Investigate the Impact of Service quality, Perceived Value and Corporate Image on Customers Loyalty Considering Mediator Role of Customer Satisfaction and Moderator Role of Switching Costs (چکیده)
15 - ارزیابی کارایی شرکت هواپیمایی ماهان در مقایسه با شرکتهای هواپیمایی عضو یاتا در منطقه خاورمیانه و آفریقا (چکیده)
16 - بخش بندی بازار محصول لپ تاپ بر مبنای سبک زندگی:مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه فردوسی (چکیده)
17 - AN EXAMINATION ON RELATIONS BETWEEN CUSTOMER LOYALTY AND SERVICE QUALITY USING MEDIATING ROLE OF RELATIONSHIP QUALITY (چکیده)
18 - A fully fuzzy approach to data envelopment analysis (چکیده)
19 - تعیین وضعیت قابلیت های چابکی سازمانی در صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی با رویکرد فازی (چکیده)
20 - بررسی نقش واسط گرایش به بازار و رفتارکارآفرینانه بر رابطه بین استراتژیهای بازرگانی و عملکرد سازمانی )مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی متوسط و بزرگ شهر های صنعتی شهرستان مشهد( (چکیده)
21 - بررسی رابطه ساختار سرمایه و کارایی شرکت های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها (چکیده)
22 - A COMPARITIVE ANALYSIS OF AIRLINES EFFICIENCY: EVIDENCE FROM MIDDLE EAST AND NORTH AFRICA (چکیده)
23 - ‌شبیه‌سازی سیستم واحد اورژانس و رتبه‌بندی سناریوهای بهبودی آن به کمک روش AHP-PROMETHEE (چکیده)
24 - توسعه پایدار و بهبود موازنه زمان - هزینه - کیفیت پروژههای عمران شهری با در نظر گرفتن عامل محیطزیست (چکیده)
25 - اولویت بندی عوامل تاخیر پروژه های عمرانی شهری با استفاده ازََAHP فازی(مورد مطالعه: معاونت عمران شهری اصفهان) (چکیده)
26 - بررسی نقش واسط گرایش به بازار و رفتار کار آفرینانه بر رابطه بین استاتژی های بازرگانی و عملکرد سازمانی (چکیده)
27 - بخش بندی بازار محصول لپ تاپ بر مبنای سبک زندگی )مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد (چکیده)
28 - کابرد بازاریابی اجتماعی در تمایل به رفتار خرید سبز با استفاده از تئوری رفتار منطقی (چکیده)
29 - بررسی تأثیر کیفیت آموزش دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در پرورش و توسعه قابلیت کارآفرینی سرمایه های انسانی جامعه (چکیده)
30 - تعیین و بررسی عوامل سازمانی مؤثر در توسعه و آزمون مدلی به منظور دستیابی به قابلیت های چابکی در شرکت های تولیدی فرش (چکیده)
31 - Classification criteria for selecting Six-sigma projects (چکیده)
32 - Screening Efficiency and Entrepreneurship Potential in Automotive Suppliers Using DEA (چکیده)
33 - انتخاب بهینه تأمین‌کنندگان بر مبنای رویکرد ترکیبی AHP-DEA-TOPSIS (چکیده)
34 - بررسی کارآیی نواحی مختلف شهرداری مشهد با رویکرد تحلیل پوششی داده ها (چکیده)
35 - بررسی تاثیر کیفیت خدمات، ارزش درک شده و تصویر شرکت بر وفاداری مشتری درشعب بانک ملت شهر مشهد (چکیده)
36 - مدل‌سازی پویایی سیستم برای تعالی درقابلیت نوآوری (چکیده)
37 - ارائه الگویی ساختاری از علل و پیامدهای ایمنی روانی (چکیده)
38 - Surrogate worth trade off method s review, applications and extension (چکیده)
39 - هوش سازمانی: طراحی مدل سلسله مراتبی برای دانشگاه های دولتی ایران با رویکرد دیماتل (چکیده)
40 - The Investigation of Mediating Role of Organizational learning in Relationship between Business Strategies and Organizational Performance (چکیده)
41 - A Study on Relationship between Emotional Intelligence and Organizational Learning (چکیده)
42 - عوامل موثر بر عملکرد شرکت ‌های کوچک در مراحل اولیه‌ رشد (مطالعه موردی شرکت ‌های مستقر در مراکز رشد پارک ‌های علم و فناوری کشور) (چکیده)
43 - بررسی رابطه بین اعتماد به مدیریت و به اشتراک گذاشتن دانش و نقش میانجی ترس از دست دادن اعتبار و مستند سازی دانش (چکیده)
44 - شناسایی عوامل موثر بر آمادگی پذیرش سیستم برنامه ریزی منابع موسسه(ERP) در چارچوب تکنولوژی- محیط- سازمان و رتبه بندی عوامل با استفاده از (FUZZY AHP(مورد مطالعه شهرداری مشهد) (چکیده)
45 - تبیین عوامل موثر برپیاده سازی سامانه ی مدیریت دانش در شرکت های فناورکوچک مستقر در مراکز رشد فناوری (چکیده)
46 - کاهش شکاف کیفیت خدمات در راستای افزایش ارزش ایجاد شده ی مشتریان به کمک مدل سروکوآل (مورد تحقیق : یک بیمارستان دولتی در مشهد (چکیده)
47 - Identify and Ranking the Factors affecting Customer satisfaction in the carpet Industry (Case Study: Sahand Carpet Co.) (چکیده)
48 - کاهش زمان انتظار بیماران در واحد اورژانس با استفاده از ترکیب بندیهای مختلف منابع به کمک روش شبیه سازی گسسته - پیشامد(مطالعه موردی: یکی از اورژانس های مشهد (چکیده)
49 - مکان یابی شعب بانک ها با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی گروهی (مطالعه موردی: بانک پاسارگاد در مشهد) (چکیده)
50 - بررسی تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد سازمانهای کارآفرین (چکیده)
51 - ارائه مدل تلفیق شکاف عملکردی با AHP گروهی- فازی برای تعیین اولویت‏ های بهبود (چکیده)
52 - Identify and Ranking Factors Affecting Bank Maskan Service Quality using Kano Model (چکیده)
53 - تأثیر محیط فیزیکی بیمارستان بر تصویر ذهنی آن: دیدگاه مشتریان (چکیده)
54 - بررسی عوامل مؤثر بر کارایی شرکت های برق منطقه ای ایران با تأکید بر فناوری اطلاعات (چکیده)
55 - بررسی تاثیرکارآفرینی و کسب و کار محوری بر نوآوری و ارزش مشتری (چکیده)
56 - Prioritizing Factors Affecting Bank Customers Using Kano Model and Analytical Hierarchy Process (چکیده)
57 - Individual and Organizational Factors Influencing Innovation of Managers: Evidence from Iran (چکیده)
58 - بررسی رابطه بین امتیاز ارزشیابی و کارآیی نسبی بیمارستان های عمومی مشهد (چکیده)
59 - Productivity Tools: TPM and TQM (چکیده)
60 - Dimensions of Organizational Intelligence in Iranian Universities an Information Processing Perspective (چکیده)
61 - تحلیل تاثیر ادراک مشتریان از آمیخته بازاریابی بر ارزش نام و نشان تجاری (مورد مطالعه: محصولات مواد غذایی رضوی) (چکیده)
62 - بررسی مدل عوامل اثر گذار آموزش الکترونیک بر ظرفیت مدیریت دانش و نوآوری در عملکرد (چکیده)
63 - Intellectual capital: Concepts, components and indicators: A literature review (چکیده)
64 - رویکردی اسلامی در طراحی مدل مفهومی عوامل موثر در ارتقائ بهره وری (چکیده)
65 - بکارگیری مدل تحلیل پوششی داده هادر ارزیابی کارایی خطوط قالب گیری شرکت فولادین ذوب آمل (چکیده)
66 - تأثیر تصویر ذهنی گردشگران بر ارزش ادراک شده از شهرهای ساحلی دریای خزر با تاکید بر نقش واسط کیفیت عوامل ادراک شده (چکیده)
67 - Optimizing combination of job shop scheduling and quadratic assignment problem through multi-objective decision making approach (چکیده)
68 - اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت در TQM برای کاهش شکاف عملکردی با استفاده از AHP فازی؛ مطالعه موردی: یک شرکت صنعتی (چکیده)
69 - بررسی میزان شیوع تعلل و عوامل مؤثر بر آن در بین مدیران و کارکنان دانشگاه (چکیده)
70 - بررسی کارآفرینی درون سازمانی با استفاده از مدل استیونسون (چکیده)
71 - Defining a knowledge management conceptual model by using MADM (چکیده)
72 - Evaluation of Electricity Distribution Sector in Iran with Using Parametric and Non-parametric Methods (چکیده)
73 - جایگاه مهندسی مجدد در بخش انرژی در ایران (چکیده)
74 - بکارگیری مدل ریاضی تحلیل پوششی داده ها در ارزیابی سطح تکنولوژی بنگاه (چکیده)
75 - محاسبه ضریب تناسب شغل با تخصص افراد شاغل در بخش کشاورزی مطالعه موردی: ایران و استان خراسان (چکیده)
76 - کارآفرینی و نقش آن در توسعه کسب و کار (چکیده)
77 - کاربرد مدلهای ریاضی در توزیع ویزگیهای اجتماعی اقتصادی در یک منطقه شهری (چکیده)
78 - راهکارهای بهبود سرمایه اجتماعی از طریق نظام پیشنهادها (چکیده)
79 - یادگیری سازمانی، بالندگی منابع انسانی و توانمندسازی: عوامل موفقیت در سازمان های کوچک (چکیده)
80 - بررسی میزان رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بانک اقتصاد نوین با استفاده از مدل کانو (چکیده)
81 - تعیین میزان آمادگی مدیران دانشگاه ها برای استقرار مدیریت کیفیت جامع مطالعه موردی: یک دانشگاه دولتی (چکیده)
82 - کاربست مدل تحلیل پوششی داده ها در اندازه گیری و تحلیل انواع کارایی بخش کشاورزی مطالعه موردی:کشت گندم دیم در شهرستانهای استان خراسان رضوی (چکیده)
83 - بکارگیری یک مدل تلفیقی در تعیین و اولویت‌بندی استراتژی‌های شرکت‌های تولیدی با استفاد از روش‌های فریمن و TOPSIS (چکیده)
84 - بهره وری سبز و اندازه گیری آن (چکیده)
85 - The Relationships between Patient Satisfaction and Loyalty in the private hospital Industry (چکیده)
86 - ارزیابی عملکرد و تعیین کارایی نیروگاه های بخار صنعت برق کشور با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها (چکیده)
87 - یادگیری سازمانی و بالندگی منابع انسانی،عوامل موفقیت در توانمندسازی کارکنان سازمان های کوچک (چکیده)
88 - نگرشی کاربردی به مدل‌های تدوین استراتژی شرکت‌ها براساس پارادایم تجویزی (چکیده)
89 - بررسی و تحلیل عوامل موثر بر رضایت بیماران از کیفیت خدمات بیمارستانی (چکیده)
90 - Using geometric programming to solve an improve nonlinear multiplicative (چکیده)
91 - تعیین سطح سیگما در یک کارخانه تولید فراورده های غذایی (چکیده)
92 - بررسی موانع استقرار دولت الکترونیک در سازمان های دولتی ایران (چکیده)
93 - اولویت گذاری خواسته های مشتریان بر اساس گسترش مشخصه های کیفی - مطالعه موردی: هتل پنج ستاره آلفا (چکیده)
94 - ارزیابی کارآیی و اثربخشی نظام پیشنهادها در برق منطقه ای خراسان و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن (چکیده)
95 - بکارگیری یک مدل کمی در تعیین مزیت نسبی (چکیده)
96 - بررسی نقش آموزش در بهبود بهره وری (چکیده)
97 - پیش بینی نیاز به نیروی انسانی متخصص در صنعت و اقتصاد استان خراسان (چکیده)
98 - مدلسازی ریاضی و کاربرد آن در مدیریت (چکیده)
99 - موانع استفاده از فناوری اطلاعات در صنعت گردشگری ایران (چکیده)
100 - بررسی موانع استفاده بهینه از فن آوری اطلاعات در صنعت بیمه ایران (چکیده)
101 - سنجش میزان کارآفرینی مدیران صنعت مطالعه موردی: استان خراسان (چکیده)
102 - بررسی و بهبود فرآیندهای اصلی قرادادهای آب منطقه‌ای خراسان (چکیده)
103 - بررسی علل و عوامل مؤثر در میزان موفقیت عملیات نصب در نیروگاه ها (چکیده)
104 - تعیین رابطه مناسب بین نهاده ها و ستاده ها در شرکت های توزیع برق ایران (چکیده)
لینک های پیشنهادی

 

30 جستجوی اخیر